Vesti > Hyatt, četvrtak, 21. marta 2013 Koving je predstavio najnovija Sensormatic rešenja

Hyatt, četvrtak, 21. marta 2013 Koving je predstavio najnovija Sensormatic rešenja

Atul M Karanjkar, regionalni sales manager kompanije Tyco, u svom uvodnom izlaganju rekao je da zbog prirode svog posla svake nedelje u drugoj zemlji ili regionu i da je svedok toga da svet postaje bolje mesto, da se mnogi strahovi koje smo imali pre deset, petnaest godina, nisu ostvarili. Ipak i u svakodnevnom životu, ali i poslovanju, suočavamo se sa izazovima. Kod maloprodajnih lanaca, izazov je sprečiti krađu.

Međutim, krajnji cilj prodavca je da poboljša profitabilnost, i to će učiniti tako što će sprečiti krađu, ali i dobro upravljati inventarom i podići efikasnost. Tu na scenu stupa Sensormatic, koji nudi integrisani pristup, rekao je Karanjkar.

Za prodavce odabir pravog rešenja predstavlja izazov, ali im Sensormatic izlazi u susret tako što pruža rešenja prilagođena svakom klijentu, a naveden je i primer maloprodajnih objekata robne marke Tommy Hilfiger u Americi, gde je implementirano rešenje kojim se u realnom vremenu dobijaju informacije o prometu, broju potencijalnih kupaca u prodavnicama, kao i svi ostali potrebni podaci.

Da je bitno doći do tih podataka smatra i Mike French takođe iz kompanije Tyco, koji kaže da pri kupovini online prodavac zna ko kupuje, odakle dolazi i šta gleda, dok u radnji nema takve podatke o ljudima koji kupuju, a koji bi mu mogli biti korisni. Zbog toga je za maloprodajne lance važno da se opreme rešenjima koji će im pomoći da te podatke prate i iskoriste ih na najbolji način, a uz to i spreče potencijalnu štetu.

Sensormatic tu može pomoći senzorima, koji sada mogu da označe svetlosnom signalizacijom da je kupac sa robom blizu izlaza, ali da ne emituju zvučni signal ukoliko nije prošao kroz vrata, što je naročito pogodno za manje objekte, da putem TrueVue izveštaja dobiju sve potrebne podatke o svom poslovanju, rekao je French, pomenuvši i nove senzore koji detektuju metal, odnosno aluminijumsku foliju.

Govoreći o RFID nalepnicama, on je rekao da svaka od njih sadrži jedinstveni kod, te da je pomoću različitih uređaja koji se nalaze u različitim delovima radnje, od skladišta, ulaza do samih kabina, može se pratiti kretanje određenog artikla. Ukoliko neko uzme tri artikla od jednom i odnese ih u kabinu, Sensormatic rešenje može pokazati da li su oni i vraćeni zajedno, koliko puta je neki proizvod proban i ostalo.

U završnoj delu Kovingovog skupa rečeno je da su trenutno veliki izazov torbe sa aluminijumskom folijom. Sensormaticov detektor aluminijumske folije detektuje samo površine od aluminijuma i drugih metala, ali neće detektovati male proizvode kao što su ključevi ili mobilni telefoni, a kako bi se izborili sa pomenutim izazovim mnogi prodajni lanci već su instalirali ovakve senzore, što je učinio MediaMarkt, Sephora, Limoni, Cortefiel i drugi.

Koving je kompanija sa tradicijom dugom 23 godine, koja se bavi poslovnim rešenjima specijalizovanim za projektovanje, planiranje, implementaciju, održavanje i monitoring u oblasti sistema tehničke zaštite, audio, multimedijalnih, IT, telekomunikacionih i integrisanih rešenja. Trenutno ima preko 5.000 značajnih referenci, zahvaljujući svom metodološkom pristupu u rešavanju problema, kao i maksimalnoj posvećenosti klijentu i njegovim potrebama. Zastupnik je Sensormatic rešenja koja obezbeđuju veću sigurnost poslovanja, i koja zahvaljujući kontinuiranom praćenju trendova uspevaju da opstaju kao lideri na svetkom tržištu.

 


Povratak na novosti

Kontakt

Telefon: +381 11 319 34 08
Site:
www.sensormatic.rs
Email:
office@koving.com
Adresa:  Jurija Gagarina 34, 11070 Beograd, Srbija